Ja vēlaties pārdot pēc iespējas vairāk preces, turklāt par augstāku cenu - palieliniet istabas temperatūru vai, ja ir iespējams, sasildiet lensbury preci, kuru vēlaties pārdot. "Forbes" vēstī, ka jaunākie pētījumi liecina, ka cilvēki piešķir lielāku vērtību lietām, kad viņi sajūt siltumu.
"Journal of Consumer Psyhology ", kas veica šo pētījumu novērojuši, ka cilvēki piešķir lielāku vērtību precei vai pakalpojumam, ja viņi saskaras ar siltu vidi vai produktu. To pierāda arī fakts, ka vasaras laikā cilvēki mēdz veikt vairāk pirkumus, nekā, ja ārā ir auksts laiks. lensbury
Pētījuma laikā, cilvēkiem tika lūgts novērtēt cenu spilveniem, kurus ir iespējams uzsildīt. Eksperimenta rezultāti bija pārsteidzoši cilvēki augstāku cenu piešķīra siltajiem spilveniem nekā tiem, kuri bija auksti. lensbury Cilvēki atzina, ka siltie spilveni esot arī labāki pēc izskata. Šī eksperimenta ietvaros pētnieki veica pētījumu par to, kā istabas temperatūra ietekmē cilvēka izvēli. Tā dalībnieki, atradoties istabā, kuras temperatūra bija augstāka (26 C) precēm piešķīra lielākas cenas nekā tad, kad istabas temperatūra bija zemāka (22 C). Pētījuma laikā tika veiktas dažādas variācijas ar temperatūru, bet rezultāts bija nemainīgs lensbury - cilvēki piešķir lensbury lielāku vērtību precēm, kad viņi jūt siltumu.
Pētījuma rezultāti ļauj Jums par savu preci saņemt nedaudz vairāk, kā bijāt plānojis. Ja Jums ir norunāta tikšanās ar klientu varat palielināt telpā temperatūru, tas noteikti atstās pozitīvu ietekmi uz klienta vēlmi nopirkt Jūsu pakalpojumu lensbury vai preci. Tas var ietekmēt klienta izvēli par labu Jūsu produktam, pat tad, ja viņš šo preci nav redzējis, piemēram, lensbury ja klients iepērkas interneta veikalos un atrodas, kādā siltā vietā. Protams, visu vajag darīt ar mēru. Ja pārspīlēsiet lensbury ar temperatūru telpās, tas varētu traucēt veiksmīgai sadarbībai. Aukstā laikā ieteicams nedaudz pazemināt telpas temperatūru, jo cilvēki aukstā lensbury laikā mēdz ģērbt daudz biezākas drēbes, tādejādi, nokļūstot siltās telpās, viņam varētu būt par karstu.
Ja klientam ir iespēja aptaustīt produktu, tad, protams, silts produkts ir ietiecamāks nekā auksts (tas neattiecas uz aukstu dzērienu karstā vasaras dienā). Produkta īpašībām arī ir nozīme. Pieskaroties metāla produktam tas, protams, šķitīs aukstāks, bet par cik metāls ļoti labi vada siltumu, to sildīt nebūtu ieteicams.
Vēl viena stratēģija ir, ka klientam tiek pasniegts silts dzēriens. Tā var būt gan tēja, gan kafija. Siltums klienta lensbury rokās palīdzēs Jums veiksmīgai produktu vai pakalpojumu lensbury prezentēšanai. Bet ir jāpiedomā pie šķidruma temperatūras, ja klientam rokās iedosiet verdošu tēju vai kafiju, tas neko labu par Jums neliecinās.
Sūti savu CV uz e-pasta adresi 7guru@7guru.lv un kļūsti par vienu no mums!
Visas autortiesības aizsargātas © 7guru
No comments:
Post a Comment